Laserska terapija

Riječ laser skraćeno je od „Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation“, što u prijevodu znači pojačanje svjetlosti pomoću stimulirane emisije zračenja. Konvencionalna terapija laserom primjenjuje se pomoću uređaja srednje ili niske snage.

Ovakav tip terapije ne primjenjuje se u tretiranju zdravstvenih problema smještenih na dubljim razinama tkiva, jer ne dopušta dovođenje dovoljno visoke doze energije u duboke slojeve, bez da uzrokuje toplinsko oštećenje tkiva. Zbog ovih razloga laserska terapija može biti primijenjena samo na površinska tkiva i njihove patološke promjene.

Na koji način djeluje laserska terapija?

Djelovanje lasera je biofotostimulirajuće što znači da ubrzava sintezu kolagena i stvaranje granulacijskog tkiva te djeluje analgetski i smanjuje otekline. Primjena laserske terapije pokazala je izuzetno dobre rezultate jer vrlo brzo dovodi do smanjenja boli i regeneracije oštećenog tkiva, a pacijentima sa ovom vrstom terapije se stanje poboljšava već nakon nekoliko tretmana.

Terapija laserom se primjenjuje u kombinaciji sa nekoliko drugih fizikalnih procedura, poput TECAR terapije i magnetoterapije čime se postiže izraziti protuupalni učinak. Jedinstvena je fizikalna terapija kod uznapredovalih degenerativnih promjena zglobova (osteoartritis).

• akutne i kronične boli
  • upalne i degenerativne reumatske bolesti
  • ozljede mekih tkiva, tetiva i ligamenata
  • otvorene rane