Dekompresijska terapija (trakcija) kralježnice

Neinvazivna dekompresijska terapija kralježnice (DTK) neoperativna je procedura kojom se liječi bol u donjem dijelu leđa, vratu, rukama i nogama uzrokovane iritacijom spinalnih korjenova. DTK koristi kompjutersku tehnologiju i sofisticiranu opremu koja nježno i kontrolirano isteže kralježnicu, smanjuje pritisak na diskove između kralježaka i zglobove kralježnice te omogućava prirodni proces cijeljenja.

Terapija se izvodi na trakcijskom stolu na kojem pacijent leži u odgovarajućem položaju fiksiran posebnim remenima preko grudnog koša i struka. Obzirom na dijagnozu, klinički nalaz pacijenta i tegobe koje pacijent ima, određuju se parametri sila povlačenja kojima se postepeno isteže kralježnica i povećava intervertebralni prostor između kralježaka.

Fizioterapeut kontrolira zadane parametre koji ukazuju na snagu istezanja pacijenta mjerenu u kilogramima, vrijeme istezanja i vrijeme relaksacije, kao i s koliko intervala se istezanje ponavlja.

Poliklinika Preventis usko je specijalizirana za liječenje raznih oblika poremećaja kralježnice. Bavimo se predoperativnom, postoperativnom i sportskom rehabilitacijom, a poseban naglasak je na dekompresijskoj terapiji kralježnice (DTK) koju smatraju učinkovitijom od pomoćnih procedura u fizikalnoj medicini i rehabilitaciji.

Na koji način djeluje dekompresijska terapija kralježnice?

Nježna sila izvlačenja terapijom stvara dekompresiju u kralježnici, poboljšava krvni protok i izmjenu tvari u ozlijeđenom području nastalom pod utjecajem gravitacije, trauma i opterećenja. Negativan pritisak stvoren dekompresijom smanjuje pritisak na disk te time rasterećuje pritisak na živce –jednostavno eliminira bol i vraća i izgubljenu funkciju.

• hernijacija diska
  • degenerativne promjene diskova kralježnice
  • vrtoglavice i glavobolje
  • bulging diska